Salut!

Salut, cititorule! Hai să ne cunoaștem! :)

Eu sunt Vulturul iar acesta e blogul meu, locul unde îmi voi expune ideile, părerile și obiecțiile legate de anumite aspecte ale vieții în draga noastră țară. Voi scrie despre politică, religie, societate, mișcări socio-culturale, călătorii, cărți, documentare, conspirații, scenarii SF, etc. Sper că ai prins tu ideea ;)

Trebuie să te informez că eu accept toate comentariile și toate criticile atât timp cât nu sunt spam sau jigniri/expresii calomnioase la adresa mea sau la adresa cititorilor.

Aștept să îmi zici părerea ta la fiecare subiect pe care îl voi aborda și te rog să dai like/share la pagină. Mulțumesc!

Lectură plăcută!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Atentatul de la Barcelona

USA vs. Coreea de Nord - cine are dreptate?